На автомобілі "Москвич" перевіряється величина вільного ходу зовнішнього кінця вилки виключення зчеплення, яка має бути 4,5...5,5 мм. Регулювання здійснюється зміною довжини штовхальника поршня робочого циліндра при ослабленій контргайці шляхом вивертання штовхальника з вильчатого наконечника або загортання його. Для збільшення вільного ходу штовхальник угвинчується (коротшає), для зменшення - вигвинчується (подовжується). Якщо після регулювання зчеплення пробуксовує, його необхідно зняти, промити або замінити накладки веденого диска.
Зчеплення не повністю вимикається ("веде"). Ознакою неповного виключення зчеплення є утруднене перемикання передач, що супроводиться ударами зубів синхронізаторів і шестерень коробки передач, при цьому не унеможливлено їх поломки. Така несправність зчеплення може виникнути в результаті: збільшеного вільного ходу педалі зчеплення, попадання повітря в гідропривід, перекосу або викривлення веденого диска, обриву фрикційних накладок.
Для усунення несправності потрібно перевірити величину вільного ходу педалі зчеплення і при необхідності відрегулювати його. Якщо педаль переміщається з малим опором ("провалюється"), то це вказує на попадання в гідропривід повітря, яке слід видалити. Для цього бачок гідроприводу треба заповнити рідиною до нормального рівня, очистити клапан випуску повітря від забруднень, зняти захисний ковпачок, надіти на клапан шланг і опустити його в стакан з рідиною, що заливається в привід; відвернути на пів-оберта клапан і кілька разів швидко натискувати на педаль зчеплення і повільно відпустити її, поки з шланга припиниться вихід бульбашок повітря; затримати педаль в натиснутому положенні, завернути клапан; зняти шланг і долити в бачок рідину до нормального рівня.
При перекосі або викривленні веденого диска утворюється неоднаковий зазор між дисками, а в окремих місцях зазор відсутній повністю; ця несправність найчастіше виникає при перегріві зчеплення в результаті пробуксовування. Усувається вона заміною накладок або всього веденого диска.
В разі обриву фрикційних накладок пошкоджена накладка заклинюється між веденим і провідним дисками і не дозволяє повністю вимкнути зчеплення; зчеплення в цьому випадку необхідно розібрати і замінити накладки.
Різке включення зчеплення. Не дивлячись на повільний і плавний відпуск педалі, зчеплення включається різко, що супроводиться ривком при рушанні автомобіля з місця. Ця несправність може бути наслідком зносу веденого диска, наявність зазорів на поверхні дисків або заїдання муфти виключення зчеплення. Зчеплення в цьому випадку підлягає ремонту.