Биття передніх коліс звичайне при швидкості руху 60... 80 км/ч може бути викликано зносом кульових з'єднань рульової тяги і поворотних стійок, а також втулок маятникового важеля, порушенням балансування коліс, підвищеним люфтом в підшипниках маточин коліс. Для усунення несправності необхідно перевірити стан шарнірних з'єднань рульової тяги оглядом при різких поворотах рульового колеса управо і вліво. Збільшений люфт в підшипниках маточин виявляється шляхом похитування передніх коліс (заздалегідь піднятих) в поперечному напрямі. Несправні кульові з'єднання підлягають заміні.

Порушення балансування коліс супроводиться посиленим зносом шин і погіршує стійкість автомобіля при русі. Воно зазвичай є наслідком нерівномірного зносу протектора по кола, зсуви важків балансувань або шин при монтажі, деформації обода колеса і пошкодження шини. Перевірка і балансування коліс може бути проведена на стенді або безпосередньо на автомобілі. Для виконання цієї роботи на автомобілі необхідно підвести колесо домкратом, декілька ослабити затягування підшипників маточини переднього колеса, відвернувши на 1/3 звороту регулювальну гайку. Після цього треба встановлювати колесо в різні положення і відпускати. Якщо при цьому колесо не стримується у встановленому положенні, а провертається в ту або іншу сторону і зупиняється лише в одному положенні, значить, воно має дисбаланс.

Для балансування колеса необхідно.
Понизити тиск повітря в шині до 0,2...0,3 кгс/см2 і зняти з колеса важки балансувань.
Повільно провернути колесо проти ходу годинникової стрілки і відпустити; коли воно зупиниться, нанести на шині крейдою вертикальну рису I, що визначає верхню точку колеса.
Провернути поштовхом колесо за годинниковою стрілкою і після його зупинки знов відзначити крейдою верхню крапку II вертикальною лінією.
Розділити відстань між точками I і  II пополам і позначити III - це найлегша точка колеса.
Встановити по обидві сторони мітки III малі (масою до 30 г) важки балансувань, які своїми пружинами входять під борт покришки і стримуються на ободі колеса.
Поштовхом руки провернути колесо. Якщо після його зупинки важки займуть нижнє положення, їх маса для балансування колеса достатня. Якщо ж важки займуть верхнє положення, потрібно поставити важчі важки (масою до 40 г) і, обертаючи колесо, переконатися, що воно зупиняється при їх нижньому положенні.
Відсовуючи важки на рівні відстані А від мітки III, слід добитися такої рівноваги колеса, при якому воно після поштовху рукою зупинятиметься в самих різних положеннях.
Накачати шину до нормального тиску повітря і приступити до балансування наступного колеса. Передні колеса балансируются на своїх маточинах, а задні - на одній з маточин передніх коліс.



Корисна інформація, поради

Здоровье. Вітаміни
Взуття, одяг та інш.

Автомобілісту: ВАЗ, Москвіч. Несправності, їх усунення
Механізм газорозподілу
Акумуляторна батарея
Зчеплення
Ходова частина
Рульове управління

Додаткові інформаційні ресурси:
Корисні поради

полювання, риболовля

        © Полювання, риболовля, активний відпочинок
        2009 - 2017   - інформаційний портал
        При використанні матеріалів сайту активне посилання обов'язкове
???????@Mail.ru
загрузка...
Несправності ходової частини

Ознаками несправностей ходової частини можуть бути: скрип ресор або надмірне осідання ресор (пружин), сильні удари кузова об буфера при русі, биття передніх коліс, відведення автомобіля убік від прямолінійного руху, підвищений або нерівномірний знос протектора шин.

Скрип ресор найчастіше з'являється унаслідок збільшеного зносу пластмасових шайб, встановлених між їх листами. Для усунення несправності необхідно замінити шайби.

Надмірне осідання ресор (пружин) може бути із-за втрати пружності листів ресор (автомобіль "Москвіч 2140"), поломки ресор або пружин (автомобіль ВАЗ).

Сильні удари кузова є наслідком руйнування гумових буферів, несправності амортизаторів, осідання ресор (пружин) або поломки листів ресор. Непридатні деталі в цьому випадку замінюються новими. При несправності амортизатора слід звернути увагу на течу рідини, яка найчастіше може бути викликана зносом або руйнуванням сальника штока, усадкою або пошкодженням кільця ущільнювача резервуару, ослабінням затягування гайки резервуару, а також надлишковою кількістю рідини в амортизаторі. У останньому випадку спостерігається підвищений опір амортизатора, особливо в кінці ходу стискування. У всіх випадках при виявленні течі необхідно встановити причину несправності і усунути її.

Для відновлення працездатності амортизатора слід замінити несправні деталі, а при забрудненні рідини замінити її, заздалегідь промивши всі деталі.