Корисна інформація, поради

Здоровье. Вітаміни
Взуття, одяг та інш.

Автомобілісту: ВАЗ, Москвіч. Несправності, їх усунення
Механізм газорозподілу
Акумуляторна батарея
Зчеплення
Ходова частина
Рульове управління

Додаткові інформаційні ресурси:
Корисні поради

У цьому положенні перевірити і, якщо потрібно, відрегулювати теплові зазори у впускного клапана 3-го (6-й кулачок) і випускного 4-го (8-й кулачок) циліндрів. Потім послідовно регулювати зазори в клапанів впускного 4-го і випускного 2-го циліндрів, впускного 2-го і випускного 1-го циліндрів і, нарешті, впускного 1-го і випускного 3-го циліндрів, провертаючи після регулювання кожної пари клапанів колінчастий вал на 180°. При цьому слід мати на увазі, що першим (вважаючи від радіатора) є випускний клапан, потім слідують два впусканнях, два випускних, два впусканнях і один випускний.
Для регулювання зазору потрібно ослабити контргайку  регулювального болта  і поворотом останнього встановити за допомогою щупа  завтовшки 0,15 мм зазор між важелем і потилицею кулачка розподільного валу, після чого знов затягнути контргайку.

Унаслідок зносу шарнірних з'єднань ланок ланцюга і інших деталей приводу розподільного валу відбувається подовження ременя або ланцюга, що викликає вібрацію і значний шум. Для усунення цієї несправності передбачений натягач.

Для натягнення ланцюга на автомобілі "Москвичі" потрібно на непрацюючому двигуні відвернути на 1/2...2/3 звороту стопорний болт плунжера натягача. При ослабленому стопорному болті зусиллям пружини плунжер переміщається, натискує на зовнішнє плече двоплечого важеля, який разом із зірочкою відхиляється (вісь зірочки встановлена на кінці важеля). Зірочка натискує на ланцюг  з розрахунковою силою, вибираючи зазори в шарнірних з'єднаннях ланцюга. Потім пусковою рукояткою провернути колінчастий вал на 1/2 звороту і затягнути стопорний болт. Тим самим буде зафіксовано нове положення плунжера натягача.

В двигуна ВАЗ для натягнення ременя приводу розподільного валу необхідно зняти верхню кришку, ослабити болти кріплення кронштейна натяжного ролика  і провернути колінчастий вал на два-три звороти. При цьому пружина автоматично встановить необхідну міру натягнення зубчастого ременя. Після цього затягнути болти  і встановити на місце верхню кришку.


Література: С.Ф.Демиховский, В.А.Мелкий, К.С.Шестопалов. Устройство и эксплуатация автомобилей "Жигули" и "Москвич"
полювання, риболовля

        © Полювання, риболовля, активний відпочинок
        2009 - 2017   - інформаційний портал
        При використанні матеріалів сайту активне посилання обов'язкове
???????@Mail.ru
загрузка...
Автомобілі ВАЗ, Москвіч. Несправності, їх усунення

Несправності механізму газорозподілу

Для запобігання вказаним несправностям потрібно періодично перевіряти і своєчасно робити регулювання теплових зазорів в клапанах на холодному двигуні.
На двигуні "Москвич" це регулювання виконується в такій послідовності.
Від'єднати шланг системи вентиляції картера від патрубка кришки механізму газорозподілу, потім обережно, аби не пошкодити прокладку ущільнювача, зняти кришку.
Провертати рукояткою колінчастий вал до закриття впускного клапана 1-го циліндра (перший лівий по ходу автомобіля), після чого поєднати другу (по ходу обертання) мітку  ВМТ на шківі колінчастого валу з вістрям настановного штифта.
Перевірити величину зазору між торцем наконечника регулювального гвинта коромисла  і стержнем клапана, встановивши в зазор плоский щуп  завтовшки 0,15 мм, який повинен проходить з деяким зусиллям. Якщо щуп проходить вільно або зовсім не проходить, зробити регулювання.
Для регулювання зазору надіти на регулювальний гвинт спеціальний торцевий ключ  з комплекту інструменту водія, а ключем на 14 мм ослабити контргайку гвинта і, повертаючи останній, встановити по щупу нормальний зазор. Потім, утримуючи торцевим ключем регулювальний гвинт, затягнути контргайку і знову перевірити величину зазору.
Після регулювання теплового зазору в клапанах 1-го циліндра відрегулювати їх послідовно в 3, 4 і 2-м циліндрах, повертаючи кожного разу колінчастий вал на підлогу звороту.
На двигуні ВАЗ це регулювання проводиться в наступному порядку.
Зняти кришку механізму газорозподілу, заздалегідь від'єднавши від карбюратора тягу приводу, шланги вентиляції картера і подачі гарячого повітря, а також знявши очисник повітря і кришку розподільника запалення.
Провертаючи колінчастий вал спеціальним ключем за шестигранник храповика, встановленого на передній шкарпетці колінчастого валу, встановити поршень 4-го циліндра у ВМТ в кінці такту стискування, поєднавши мітку "F" на зубчастому шківі розподільного валу з міткою  на корпусі підшипників.